FAQ

Hoe kan ik Little Deer bereiken?

De verkoop verloopt via de webwinkel. U kan steeds een mailtje sturen naar nena@littledeer.be om een afspraak te maken.


Worden er ook goederen verzonden naar het buitenland?

Levering van goederen gebeurt enkel in België.


Hoe worden de goederen geleverd, kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Levering is enkel mogelijk in België. De levering van het bestelde artikel gebeurt in België ofwel op het door de klant opgegeven adres, door afhaling in een postpunt of postkantoor, door afhaling in een pakketautomaat van Bpack 24/7 of door ophaling te Bierbeek na het maken van een afspraak.

De methode van levering kan opgegeven worden bij de bestelling


Kan ik ook als bedrijf bestellen?

Wij bieden gunstige voorwaarden voor bedrijven en hun personeelsleden. Hiervoor wordt er best eerst een afspraak gemaakt zodat we dit rustig kunnen bespreken. De account wordt in dit geval door ons aangemaakt.


Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

De verzendingskosten worden steeds aangeduid bij de bestelling.



Wat moet ik doen als mijn ontvangen bestelling niet klopt of niet compleet is ?

Wij doen er alles aan om uw bestelling goed en compleet te verzenden. Mocht binnen uw bestelling onverhoopt toch een verkeerd product toegevoegd zijn of een product ontbreken, gelieve dit onmiddellijk  en uiterlijk binnen 7 dagen te melden per e-mail via ons e-mail adres nena@littledeer.be.

In deze e-mail kunt u aangeven welke artikelen verkeerd zijn ontvangen of ontbreken. Vermeldt u dan ook a.u.b. duidelijk het artikelnummer, uw naam- en adresgegevens en het betreffende bestelnummer.


Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wij zijn pas tevreden als jij dat bent! Elk besteld artikel kan binnen veertien kalenderdagen worden teruggestuurd per post. Het artikel dient dan te worden verpakt in de originele verzenddoos. De aankoopprijs wordt in dat geval terugbetaald. De kosten van de retourzending vallen wel ten uwen laste (zie ook onze algemene voorwaarden).